Oct 14, 2009

it's all about broken.

arini ade quiz creativity and innovation.tapi haram 1 pon aku xstdy.pagi td bgn awal nk stdy.aku rasa cm bodoh je bace notes nie sbb aku xpham 1 pon.skang aku rase cm loser gler.ade bf pon asyik gaduh.mcm ape je.sgt tension aku skang nie.bape mggu lg dh nk final.aku nk buat elok2.aku nk naek kan pointer aku.skang nie aku byk maen2.nk bersuka ria je aku rasa.aku skang kumpul dwet nk beli camera nikon.aku ske nikon sbb dh tau cmne care nk gune.harap dpt beli yg 1st hand.nk kumpul dwet byk2 dlu.terpksa la aku lupekan baju baru,kasut baru n smua yg baru2.hahhaaa.

ooh yea.mggu lepas aku p family day course aku kat hutan lipur kawang,sabah.mcm bosan sket aktivitinye.tp aku njoy gak sbb kwn aku bwk camera.kami pon bergambarla ngn sng ati.hahhaa.aku ltak la sket pic yg ade kat simpanan aku yg dicilok dr fesbuk kwn aku nie.


geng hijau yg babay~


No comments:

Post a Comment