Dec 21, 2009

.life is dangerous.


Yesterday lepak dengan kawan skola.her name syaeed but i call her yied.die muda setahun dari aku.rumah kiteowg pon dkat je.satu taman.hehe.first lepak dlu kat umah aku.die sibuk nk online.around 3pm kiteowg gerak p terminal 1.bajet nk cari headband yang elastic tue tapi hampeh.satu kdai pon xde.apela seremban nie.kami berasa sgt hampa lalu terus p anw kat area lake garden.lapar lapar lapar.hahhaa.smpai sana order black pepper hotdog dua set.sowang satu la kan.xkan aku tibai dua dua plak.haiiih.minah nie makan laju btol.dh la kurus.die siap tibai french fries aku lagi.lapar bangat katanye.xpe xpe.ngn kau aku xkesah.kite share je.wawaaa.dh makan kenyang2 terus p jln2 kat lake
garden.snapla mcm2 pic.tgk tgk owg jogging.owg maen skate.yang tua muda smua excersice.kami pon kira excersice la kan.kira bkar kalori gak.hehe.then pastu singgah jap kat parkson(depan anw je) dlm misi mencari headband.tapi hampeh gak.tibe2 nmpak tshirt pjg kat applemints.tapi stripes la.benci.akan buat aku nmpak lebih gemok.so aku xbeli.kwn aku beli kaler kelabu.cntikk.kaen die best gak.around 7pm kiteowg balik.

Antara pic yg di snap.sket sket je tunjuk.hehehe.









p/s: today sy akan going ke johor utk menolong kakak packing her things.tommorow baru balik seremban.akan ke bundle ari khamis nie mencari baju vintage. ( senyum melereeeet :DD )





No comments:

Post a Comment