Mar 31, 2010

.as long you could be my rainbow.



aku harap satu hari nnti aku akan berubah jadi yg lebih baek.aku xnk selamanya cmnie.kdg2 aku xtau ape yg aku cari dlm idup nie.aku pernah rase lost tibe2.ape aku nk jadi after blaja nie.aku nk jaga mumy aku smpai aku mati.aku hnya ada die sowang dlm idup.moga satu hari nnti aku dpt balas jasa mumy aku.hidup xslalunya indah dan hidup slalunya akan penuh dgn dugaan dan pancaroba.manusia yang kuat dn tabah akan hadapi smua nie dgn penuh kesabaran.aku harap aku penuh dgn kesabaran.

thnx piya and dora coz sudi dgr ape yg terbuku di hati nie.aku mmg nk perubahan dr smua segi.air mata yg keluar di cafe smlm adalah dr hati yg telus.aku kdg2 takut nk teruskan idup.aku takot kecewa.aku xnk bnde2 yg pernah terjadi berlaku lg dlm idup aku.

aku bukanla owg yg lemah lembut.aku kasar.ckp pon kasar.perlakuan pon kasar.harap boley ubah smua tue.insyaALLAH satu hari nnti.aku masih mencari siapa aku and apa yg aku nk dlm idup nie.

kau adalah yg terbaik pernah dtg dlm idup aku.

tp langit x slalunya cerah.

tuhan bukakan pintu hati kau utk sesuatu yg baek.

aku gembira dan terluka dlm masa yg sama.

biar masa yang tentukan smuanya.

aku x sempurna seperti yg kau harapkan.

tp tiada sesalan bagi aku.

kerana kau kenangan yg terindah utk selamanya.

[currently listening PLACEBO]
a song to say goodbye





No comments:

Post a Comment