Mar 2, 2010

.haru biru.

Lagi 2 bulan nk balik semenanjung dh.aku mmg xsabar.dok cnie agak jenuh dan penuh dengan kegelian yang terlampau terrhadap makhluk makhluk yang banyak dengan putar belit mengalahkan setan.

Roda mmg dh berputar utk bagi aku kesedaran ttg hidup.kau banyak ajar aku tp xsebanyak ajaran owg sekeliling aku.dalam diam banyak yang tolong and bantu aku utk teruskan hidup.tiga tahun banyak perkara yg aku dh tertinggal dan lebihkan utk owg tersyg yg pernah wujud dlm idup aku.mmg betul cinta tue BUTA.

Sem nie sgt3 la mencabar dr segi perasaan,persahabatan dan perCINTAan.air mata jgn ckp la.aku rase cm dh berbesen besen je aku tadah.if direct to the point kan sng.hati aku xterluka dgn teruk smpai cmnie.hancur kau tau x.haiiiih.if ape tahun nie genap kite empat tahun kan.tapi syg.ape boley buat.aku redha n pasrah.

Ape pon aku doakan kau bahagia dengan owg tersayang dan aku nmpak kau lebay happy skang nie :))

p/s: i'm sorry jika ada yg terasa.its my blog :D


.xoxo.

xeera hamdan

No comments:

Post a Comment