Apr 19, 2010

.dying in your arms.









okay smlm adalah hari yg sgt byk rasa.ketawa byk.minum byk.makan byk.melalak dan menjerit byk jugak.haha
jalan jalan sebelum menempuhi hari exam yg bakal menjelma.
ade perkara sadis dan kelaka yg berlaku di odek masa itu.
disebabkan kedegilan yg melampau dua owg kawan telah jatuh sesama mereka di batu yg berselimutkan lumut sbb mau menyelamatkan aku drpd dipatuk ular.
ini seyes okaaayyy.
mangsa jatuh ialah jiha dan nadia.
aku dh masuk dlu dlm air sbb aku nk main air kat odek tue.jiha dh bebel2 kate aku degil.huhu.
sekali ade ular kaler kelabu kat celah2 batu tue.ape lg aku jeritla ckp ade ular smbil ketawa2.tp betul ade ular.
jiha nk tlg aku tp die jatuh berdebuk dua kali.aku nmpak die jatuh n tau sgt sakit.
then nadia nk hold tgn aku tp die pon jatuh skali hempap jiha.adess.
yg laen xmampu nk buat ape2 selain ketawa n rase kesian.
abis suar baru jiha basah.sorry beb.xsngaja.laen kali xdegil dh.heheee :D


p/s:sorry jiha and nadia.paper start khamis nie.gudluck utk diri sendiri.

No comments:

Post a Comment