Jun 16, 2010

.it doesnt matter how you are.


I'm turned 23 years old this year.hmm.sometimes terpikir apa yang aku nak dalam hidup nie.apa yang aku nak capai sebenarnya dalam hidup.masih lagi rasa terkontang kanting even tinggal setahun lagi nak abis study.rasa macam gagal dlm hidup pon ade skang nie.apala nak jadi nie.result nk kuar 19hb nie.cuak plak.okay.mengeluh lagi nie.

Mggu nie pikir nak buat apa.malam nie ikot abang ngn wife dia maen badminton lagi.okay okay.ilang jugak bosan dan peluh jahat berjaya dikeluarkan.part nie gembira.hihi.jumaat nak buat apa plak.pikir pikir.tggu kawan balek dari kolej dia.ada dah plan.tapi nak secret.macam bodo ja.sabtu plak nk ikot lagi abang ngn wife dia maen paintball.lokasi taktau katmana.jadi follow ja.boley jugak menembak.

Oh yaa.semalam tgk kecoh betul ngan HY.lawak la movie tue.ketawa bagai nak rak.sumpah lawak.aku rasa aku suka nabil raja lawak la.dia tue tinggi betul.rasa macam selamat ja berdiri sebelah orang tggi *gedik* hahhaaa.sekarang nie banyak movie best kan.tggu hari rabu la.murah sket :)

Engat mggu depan nak p jumpa BFF la.boyfie dia ade gig kat kajang.macam nak join.tnya mumy dlu.hehe.semoga dapat bergonjeng sama BFF.

p/s: saya sayang awak.tapi saya taktau la betol ke tak semua nie.hmm.

No comments:

Post a Comment