Oct 5, 2010

..be happy love life.

hidup nie macam drama.ada sedih gembira duka.arini kau gembira esok lusa kau sedih bagai nak rak.smua nie keja tuhan.kau hanya mampu merancang tapi smua yang kat ATAS tue tentukan.


bulan nie genap 4 tahun aku kenal seseorang yang aku penah sayang dan cinta.banyak dugaan banyak pancaroba banyak suka dan duka sepanjang tue.tapi apakan daya semua tue hanya dalam memori.aku doakan kau bahagia di samping yang tersayang and kita akan berkawan sampai bila bila.

19october Paramore datang malaysia.tapi apakan daya aku jaaauh nun kat sabah nie.mmg tak dapat nak pegi.just tggu pix je dr kawan2 yang mana pegi.huhu.

kawan kawan pon ada yang macam macam perangai.haiih.naik lemas dan penat dengan smua nie.tapi apa apa pon aku SAYANG kawan kawan aku.

sem nie pon dh nak dekat abis.bulan 11 dah final exam.moga sem nie lebay bagus dr sem sem lepas.INSYAALLAH :))

p/s: aku baru kaler kuku kaler gold sebab aku bosan sorang kat umah.ooh aku batuk2 skang nie,gatal gatal tekak.



No comments:

Post a Comment