Oct 9, 2010

.hoping too much will kill you.


one day you'll see,

you'll realized what you've missed,
what you're missing and
what you'll miss in the future.
and from that day, you'll come back.

aku masih bodoh.
masih harapkan sesuatu dari kau sedangkan aku sendiri keliru apa yang aku harapkan dari kau.
is it only my fault MR A

Ya Allah kau tabahkanla hatiku ini.
kuatkan hamba Mu ini dari segala masalah yang berlaku

bila tiba waktu nya aku akan pergi jauh dari hidup kau dan semua kenangan tue aku akan telan dan tak kan cuba engat.

.thanks for the memories A.
.maybe we could end up this relations as a friends one day.

p/s: lagu bila cinta di dusta aku tujukan khas buat kau, yes kau MR A.jgn tnya kenapa aku tulis entry nie.aku dlam keadaan sedih dan sgt down down down.

No comments:

Post a Comment