Mar 19, 2010





Khamis lepas was awesome because aku follow trip p rtm sabah with ggb crew's.interesting gak sebab new experience utk diri aku.yg aku engt last aku p rtm mase aku tadika.lawatan p rtm seremban.hahhaa.cuba kau kira.dh bape lame kan.bangunan rtm nie cm dh lame tapi tetap terpelihara elok aku tgk.yg aku paling ske dinding dlm bilik radio tue.cntik gler.

aku sgt merindui arwah abah aku.tibe tibe air mata mengalir nie.kan bagus if abah still idup skang nie.msti abah bangga aku dpt masuk U.dlu abah slalu marah bile aku xblaja sungguh2.asal bace buku je lelap.dr nk amik upsr lg.until now perangai aku xubah2 lg.urmmm.ape aku nk jd nie.blaja mls.xkan nk enjoy smpai tua.haiiiih.

life makin busy skang nie.aku hope before final exam setel smua keje.aku xnk pkir ape2 dh.aku nk concentrate stdy.then balik semenanjung jmpe kwn2 and family.aku penat yg amat skang nie.pikiran aku lg penat sbb aku berusaha utk melupakan die.aku xmembenci dia cuma aku xsgka die sggup buat aku cmnie.smpai skang bnde nie still dlm pkiran aku.tensiooon.

" i can't excite you anymore"


No comments:

Post a Comment