Mar 17, 2010

.mix all together.

Hakikat yang xdpt dibendung oleh setiap manusia ialah hati manusia berubah ubah.xkira la kau lelaki,pompuan or pondan if tuhan nk ubah hati kau senang je.sekelip mata.lagi satu manusia nie xpenah pegang pada janji even kau dh kawen or kau bercinta bagai nk rak sekali pun.jgn percaya pada janji.if kau ley tunaikan alhamdulillah.

Aku pon manusia biasa yg kdg2 leka ngn janji yang aku buat.bile engt janji masa bercinta dlu smuanya manis.aku janji yg terbaik utk kau same goes with you.tapi apakan daya smua nie kuasa tuhan.dlu aku mmg salahkan kau seratus peratus atas ape yg terjadi tp skang aku dh boley terima.aku pon byk silap masa bercinta ngn kau dlu.haiiih.nape la aku nk cite lg pasal kau kan.susah susah hidup nie.kalau aku ley tolak kau jauh2 dlm idup aku kan sng.tolak kau dr sg or laut ke ape.kan best.hahahaa.

Mggu nie byk gler nk buat.sbar la cik hazirah hamdan.kau kene kuat.yg kau nmpak depan mata tue smua kenyataan.jgnla kau bodohkan diri kau lg utk itu.

p/s: sy mau tomyam ayam daging ngn kepak ayam kat tg aru tue.sedap.bile la nk mkn tp dwet pon xde :((

No comments:

Post a Comment