Mar 20, 2010

.no title using mobile.

kau pernah melukai aku
ku sadar itu
kau pernah meninggalkan aku
dan ku sadar semua itu

tak pernah ku sangka dirimu
tak bisa cintaiku
jika ku tetap mengharap dirimu
mungkin itu mahu mu

bodohnya diri ku
slalu menunggumu
yg tak pernah utk bisa mencintaiku
oh tuhan tolonglah
beri aku cara untuk dpt melupakan dia
dan cintanya

tak pernah ku sangka dirimu
tak bisa cintaiku
jika ku tetap mengharap dirimu
mungkin itu mahu mu

bodohnya diriku
selalu menunggumu
yang tak pernah bisa mencintaiku
oh tuhan tolonglah
beri aku cara utk dapat melupakan dia
dan cintanya


i wish you the one i could forget in life
i dont want to love you in no kind a way
.i'm broken hearted girl.

entry yang penuh dgn perasaan frust.nie time aku. smpai bile aku nk cmnie pon xtau la
tabahkan hati dan perasaan
kau kene kuat
xoxoxo

1 comment:

  1. kamu xbodoh kerane mngunggu.. dye y terlalu bodoh kerana salah menilai. xeera~~ aja2 fighting! ^^

    ReplyDelete