Mar 14, 2010

.just be a body of you.

This week really makes me tired and i didn't get enough slept for myself. Raja Pengacara will be end on 27 Mac.after smua finished aku nk focus on studies.skang aku betul betul xley nk focus sbb smuanya bercampur aduk kat dlm otak nie.macam macam aku pkir skang nie.rasa sunyi.rindu kat family.rindu kat kawan kawan aku kat semenanjung.kat gitar and kucing aku.haiiih.aku tension sbnrnya dok kat cnie.

tension mengenangkan nasib diri yang aku rasa sgt gagal.

mood skang adalah lagu dari negara seberang yg liriknya sgt sgt berkesan dlm hati.bile dgr msti nk nangis.

dunia gig dh lame aku tgglkan dan ia adalah pengalaman utk hidup aku.tp aku tetap dgr lagu yg menjerit jerit apabila tibe tahap critical.hahhahaa.jadi salah ke aku dgr lagu cm tue.xkan.masing masing boley wat choice utk ape yg sedap di dgr kat telinge sendiri.

kepada teman tapi mesra thnx for your laptop.thnx for teman me kuar beli brg malam tue :)

No comments:

Post a Comment